X

Chcete začít cvičit ve fitness?

Začít s fitness nebylo nikdy tak jednoduché.

Využijte exkluzivní klientský servis OSOBNÍHO TRENÉRA OSTRAVA a SIMPLY FITNESS.

Nováčci

Kondiční trénink

Kondiční trénink je prioritně zaměřen na získání vytrvalosti, obratnosti, rychlosti, síle a odolnosti proti únavě. Kondiční trénink využívá zejména vlastní hmotnosti, netradičních cviků, pozic a kombinací.

Jeho podstata je co nejlépe a nejefektivněji zredukovat zbývající tuk, zlepšit kondici, zformovat postavu a posílit celé tělo. Cvičení probíhá s využitím pomůcek jako švihadlo, míče nebo jednoručních činek a vlastní váhy. Kondiční trénink je rozdělen do několika bloků a to vždy po minutách.

Jelikož je trénink intenzivní, cvičí se ve vysoké tepové frekvenci a to má příznivý vliv na chod metabolismu. Tím, že je kondiční trénink velmi intenzívní, dochází k odbourávání tuků ještě několik hodin po jeho ukončení.

Kondiční trénink
  • Zátěžový test na běžícím páse
  • Nastavení správné intenzity tréninku
  • Intervalově silový trénink
  • Intervalově vytrvalostní trénink
  • Speciální sportovní trénink  
CHCI MÍT SVÉHO OSOBNÍHO TRENÉRA
potřebuji změnu teď hned, není nad čím uvažovat